Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@23:51:43 GMT

سریال های سیاوش و قورباغه در شبکه نمایش خانگی

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۸۴۱۱

سریال های سیاوش و قورباغه در شبکه نمایش خانگی

این روز ها در پی از رونق افتادن سینماها و عدم میل سازندگان فیلم ها به اکران آثارشان در سالن های سینمایی، تمام بار بر دوش نمایش خانگی افتاده است و بازار این مدیوم به شدت رونق گرفته است، قرار است که آثار سریالی بسیار متنوع و زیبایی را در پاییز و زمستان ۹۹ شاهد باشیم. با ما در این پست همراه باشید جهت مرور این عناوین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که آقازاده تنها سریال پرطرفدار کنونی در حال پخش می باشد، با پخش قریب الوقوع سریال های قورباغه و سیاوش رقابت در پاییز امسال به اوج خود می رسد. جهت دانلود قسمت اول سریال قورباغه و سیاوش به لینک های معرفی شده در این مقاله مراجعه کنید.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود افزون بر این آثار به گنجینه ای بزرگ از محصولات جدید و قدیمی سینمای خانگی دسترسی داشته باشید. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم و سریال های ایرانی می باشد. همچنین در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیاز داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

سریال قورباغه یک اثر در مدیوم بالا با آهنگسازی:  قورباغه در ۱۶ قسمت و با تهیه ‌کنندگی علی اسدزاده آخرین مراحل ثبت و اخذ مجوزهای پخش و توزیع در شبکه نمایش خانگی را پشت سر می گذراند.

این سریال در سال ۹۸ به کارگردانی هومن سیدی و با شرکت چهره های معروفی چون سحر دولتشاهی، صابر ابر، نوید محمدزاده، نوید پورفرج و فرشته حسینی تولید و ساخته شده است.

در خلاصه داستان سریال قورباغه آمده است که: دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضی اوقات فکر می ‌کنم دارم خفه می ‌شم. احساس می‌کنم همه جا بسته است و من نمی ‌تونم نفس بکشم.

سریال قورباغه که قسمت هایی از آن نیز در خارج از کشور تولید شده است، همینک آخرین مراحل خود را برای پخش در شبکه نمایش خانگی می گذراند. در پایان برای راحتی شما کاربران عزیز، لینک دانلود قسمت اول قورباغه در سایت کول دانلود نیز درج شده است.

دریافت قانونی این اثر :دانلود سریال قورباغه

سریال سیاوش به تهیه کنندگی: مهدی یاری و کارگردانی: سروش محمدزاده نیز نام دیگر سریال پاییز امسال است که در حال آماده سازی برای پخش در شبکه نمایش خانگی  می باشد. لازم به ذکر است که فاز نخست فیلمبرداری این سریال در زمستان ۹۸ و تا پیش از شیوع ویروس کرونا به وسیله نیما اقلیما کارگردانی شده بود و در فاز دوم که از خرداد امسال و پس از رفع نسبی محدودیت های کرونایی کلید خورده بود به وسیله سروش محمدزاده ساخته شده است.

سیاوش از جمله محصولات کمپانی سرو رسانه پارسیان می باشد که در سبک سریال های پیشین این شرکت مانند گلشیفته، ممنوعه و کرگدن می باشد. ژانر معمایی، هیجانی. علاقمندان به سریال های شبکه نمایش خانگی حتما به یاد دارند که در گذشته، سریال آسپرین نیز از همین شرکت و به همین سبک مذکور ساخته شده بود.

امیر جعفری , رضا کیانیان , میلاد کی مرام و محیا دهقانی در حالی بازیگران سیاوش را تشیل داده اند که در خلاصه داستان: آن آمده است که سیاوش سریالی ملودرام با رگه ‌های تند نقد اجتماعی است که با لوکیشن ‌هایی در کف جنوب شهر تهران تولید شده است و به ‌سبک بلاک ‌باسترهای هالیوودی مونتاژ شده است.

در پایان شما را به تماشای این سریال در سایت کول دانلود دعوت می نماییم.

دریافت قانونی: دانلود سریال سیاوش

.

آقازاده از موفق ترین و محبوب ترین سریال های امسال بوده است که همینک به ایستگاه شانزدهم رسیده است. در پازنده قسمت قبلی همواره شاهد استقبال فراوان مخاطبین بودیم. استفاده از بازیگران مشهور و به نامی همچو امیر آقایی , امین حیایی , جمشید هاشم پور , سینا مهراد , دیبا زاهدی , کامبیز دیرباز , لعیا زنگنه , مهدی سلطانی , نیکی کریمی , امین تارخ, سامیه لک, ثریا قاسمی در کنار فیلمنامه قوی و البته موضعات روز جامعه که بیشتر درباره زد و بند های سیاسی و اقتصادی که به نوعی تمامی مردم با آن درگیر و زخم خورده آن هستند، همه و همه در کنار هم باعث شده است تا این سریال را به این سطح از موفقیت برساند.

همینک شما را دعوت به تماشای قسمت ۱۶ سریال آقازاده می کنیم. همچنین همگی قسمت های دیگر این سریال نیز از لینک زیر قابل دسترس می باشد.

دریافت لینک قانونی: سرچ در سایت کول دانلود

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سینما شبکه خانگی شبکه نمایش خانگی سایت کول دانلود سریال قورباغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند

حسین قره: آقایان در تلویزیون که خیال خودشان را راحت کرده‌اند، انگار وقت و زمان و گوش و چشم سایر حواس و قوای فاهمه و... که مخاطبان دارند، مِلک حضرتشان است و تصمیم و کنترلش با خودشان نیست، اخیراً هم که دیگر تبلیغ نمی‌سازند، در واقع خود آگهی‌ها به سریال وسط فوتبال و سریال و... تبدیل شده است، شاید مخاطب یادش برود که داشت چه می‌دید و البته دیده شده بعضی از مواقع خود پخش هم یادش رفته و رفته‌اند برنامه بعدی.

تلویزیون شفاف‌سازی کند

اگر مخاطب تلویزیون باشید گاهی آن قدر تبلیغات طولانی است که نسبت به زمان پخش و قیمت ثانیه و دقیقه تبلیغات در تلویزیون این شائبه برایتان پیش می‌آید که صداوسیما در شکل کلی سهام‌دار آن کالا و خدمات است؛ چون واقعاً خارج توجیه است، مثلاً فرض بفرمایید یک نوعی از چرخ‌گوشت (تعمداً اسم و اصل برند و کالا را نمی‌گویم) هست که شما هر وقت تلویزیون را روشن کنید اول تبلیغ‌کنندگان آن را می‌بینید. اگر یک برند برنامه بلندمدتی داشته باشد که هر خانواده ایرانی (حدود ۲۵ میلیون خانوار) یکی از این وسیله را داشته باشند، حتی اگر ۸۰ درصد سود حاصل از هر دستگاه را صرفه تبلیغات تلویزیونی کند باز هم باتوجه‌به ساعات پخش در میان‌برنامه‌ها یا بین نیمه‌های فوتبال و... توجیه اقتصادی ندارد، آخر تبلیغات حاصل عدد و رقم است، یک برند این میزان از سود را هزینه می‌کند تا این میزان از بازار هدف محصولاتش را بخرند، آخر تک‌محصولی که بازار جهانی هم ندارد، این همه تبلیغ را با چه توجیه اقتصادی انجام می‌دهد. مگر اینکه مثلاً در آغاز سال با بخش آگهی تلویزیون یک قرارداد کلی بسته شده باشد که مثلاً N هزار ساعت بخش در سال به قیمت N میلیارد تومان و گرفتن دو نوع تخفیف، یکی از بابت این که کالا موردبحث تولید ایرانی است و حمایت از بازار داخلی است و دیگر اینکه چون قرارداد موردی نیست و کلی و سالانه است.

همین‌جا چند سرفصل وجود دارد که می‌شود درباره آن صحبت کرد. یک اینکه تقریباً قریب به‌اتفاق تبلیغات این چنینی را چند بازیگر و احتمالاً یک شرکت تبلیغاتی می‌سازند، پرسش اول این است، آیا محدودیتی و رانتی خاص برای سازندگان تبلیغات وجود دارد یا نه تصادفاً این اتفاقات رقم خورده است.

دوم اینکه اگر محدودیتی نیست آیا چنین شرایطی برای همه تولیدکنندگان ایرانی وجود دارد. اگر چنین است آیا تلویزیون فراخوانی عموماً داده است که شرایط برای همه کالاها و همه بازارها و خدمات وجود دارد و می‌توانند از این بستر استفاده کنند. اگر این فراخوان داده شده و اگر شرایط برای همه یکسان است، در بازار تولید داخلی هیچ برند دیگری تمایل به این همه ساعت پخش ندارد؟ که این خود چند سرفصل دیگر را باز می‌کند که آیا برندها و تولیدکنندگان به این نتیجه رسیده‌اند که همین میزان هم هزینه کردن در تلویزیون گران است و بازگشت سرمایه ندارد چرا که سرمایه گران‌بهای اجتماعی تلویزیون ریزش داشته است.

فقط یک نکته دیگر می‌ماند که در شرایط اجتماعی امروز و مسئله زنان به کار با مداقه نیاز دارد، آقایان ابتدا و میان و انتهای بعضی از برنامه‌های گفت‌وگومحور درباره زنان، تبلیغاتی را نشان می‌دهند که دغدغه زنان خانه‌دار این سرزمین خلاصه می‌شود در پوره سیب‌زمینی، این هم سطح سلیقه و دغدغه و بلندنظری، واقعاً خود حماسه است. (تأکید می‌کنم که آن تبلیغات می‌تواند در برنامه‌های آشپزی و یا سرگرمی محور پخش شود؛ ولی بعد از هر برنامه‌های منظور است.)

دوباره و بلکه شاید دوباره باید تأکید کنم که صداوسیما به دلیل اختصاص بودجه ملی - که امسال ۲۴ هزار میلیارد تومان به آن اضافه شده است - باید نسبت به تمام کنش‌ها و واکنش‌ها، برنامه‌سازی‌ها، تولیدات و... پاسخگو به ملت باشد. اگر تلویزیون خصوصی بود یا همچون شبکه نمایش خانگی منبع مالش از بخش خصوصی تأمین می‌شد، این همه تأکید لازم نداشت و آقایان جبلی و جلیلی که بر مسند و صندلی یگانه رسانه ملی نشسته تکیه زده‌اند باید برای تک‌تک اقدامات پاسخگو باشند.

هنرمندان و فاجعه تبلیغات در شبکه نمایش خانگی و سینما

همان‌طور که همه می‌دانیم، بسیاری از هنرمندان و نویسندگان و... حوزه سینما چشم و دل از تلویزیون بریده‌اند و به سینما و شبکه نمایش خانگی پناه برده‌اند و ناگفته نماند که هنرمندان ترازی هم چشم و دل از همه چیز شسته‌اند و در سکوت نشسته‌اند. شاید توجیه بسیاری این است که «به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل». به‌هرتقدیر کار ما قضاوت نیست و هر که هر چه خود می‌خواهد همان می‌کند؛ اما نکته کجاست، در شبکه نمایش خانگی و سینما که بخش خصوصی دستی در تولید آن دارد برای تأمین هزینه یا نیاز به سرمایه‌گذاری دارد که نیتش سود کم و حضور در خلق هنر است و یا نه سرمایه‌گذاری که مثل هر تجارت و بازار و صنعتی به دنبال سود مکفی و به‌اندازه سرمایه است. بماند که هر کدام باشد مهم نیست مهم ارائه هنرمندانه تبلیغات در آثار است. این مسئله و پدیده هم مختص ما نیست، همه جهان گرفتار این نوع تولید تبلیغات هستند. این چرخه که باید کالای تولیدشده به دست مصرف‌کننده برسد و آن را مصرف کند که چرخه تولید دوباره بچرخد، هر چه هست فعلاً سرنوشت این عصر است؛ اما نوع ارائه آن بسیار مهم است.

تبلیغات گل درست حتی گرفتاری بزرگ‌ترین هنرمندان تاریخ معاصر بوده و هست. به‌خاطر دارم در یک نشست کارگردان فقید و بزرگ تئاتر جهان، پیتر بروک در زمان بخش یکی از جسورانه‌ترین آثارش (مهابهاراتا) در تلویزیون همین مشکل را داشته که هر ۱۵ دقیقه آن فیلم تئاتر قطع و برنامه به بخش آگهی می‌رفته است. این قطع حس و حال و هوا برای یک فیلم تئاتر و مخاطب و تولیدکنندگان آن عذاب‌آور بوده و پیتر بروک صحبت می‌کند و از سرمایه‌گذاران و گروه‌های تبلیغاتی می‌خواهد که اطلاعاتشان را در آخر و حتی تیتراژ بیاورند؛ ولی حس تماشاچی را در میانه اثر قطع نکنند. (نقل به مضمون عرض کردم؛ چون سال‌ها پیش این ویدئو را دیدیم.)

قاعده سریال ها و پخش‌های جهانی و تلویزیون‌ها خصوصی این است که هر ۲۰ دقیقه فرصتی یک تا دودقیقه‌ای به آگهی داده شود؛ اما اینکه در سریالی که هنرمندان برجسته در آن هستند به درودیوار آن تبلیغات چسبیده باشد و حتی در یک سریال مثلاً ساختمان مرکزی شرکت تبلیغ‌کننده دیده شود... (باز هم تأکید می‌کنم که از ارائه مصداقی واقعی پرهیز دارم) دیگر فاجعه گل درشتی است و از خارج از عرف تمام درس‌های تبلیغات است و قطعاً به ضدتبلیغ تبدیل می‌شود.

تبلیغات در عصر جدید با هنر گرافیک که هنری بصری است گره می‌خورد، مختصر و موجز و متناسب و با احترام به شعور مخاطب. اینکه در همه جای یک سریال نمای نزدیک بازیگر و سرش باشد و پشت سرش فلان شامپو که واقعاً ضدتبلیغ است. یکی از شروط استمرار یک هنر احترام به مخاطب است و هنرمندان آفرینشگر نباید اجازه دهند که تبلیغات غیرهوشمندانه و گل درشت به اعتبار آنان ضربه بزند.

توجه به تولید ملی و بهره‌مندی تولیدکنندگان که سالانه میلیون‌ها نفر از خدماتشان استفاده می‌کنند کار بسیار خوبی است، تبلیغات چنین پدیده‌ای است، اما استفاده در حد فوق ابزار و بی‌احترامی به مخاطب را باید خود هنرمندان فکری برایش بکنند. هنرمندانی که کار تبلیغات می‌کنند باید سرمایه‌گذاران را توجیه کنند که چه چیزی برای آنان مناسب است. تن‌دادن تمام به خواسته سرمایه‌گذار که احتمالاً خواسته‌ای داشته و اصرار دارد که در چنین شرایط اقتصادی پر ماجرایی سرمایه‌گذاری‌اش حداکثر سود را داشته باشد باید با قواعد هنر هم بخواند، برای اعتبار برندی که ساخته است حداقل بپذیرد که ارائه هنرمندانه کالا و خدمات برندش برای شرکت و تجارتش سودی بلندمدت خواهد داشت.

تبلیغات محیطی که در اختیار سینما و شبکه نمایش خانگی است هم یکی از سرفصل‌هایی است که می‌توان درباره آن نوشت که در این کوتاه نوشته نمی‌گنجد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902705

دیگر خبرها

  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت + جزئیات
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون